Bestel nu » Veelgestelde vragen » Mijn gegevens

Mijn gegevens

Heb je vragen over (het gebruik van) jouw gegevens? Hieronder vind je de vragen die veel gesteld worden door onze klanten met betrekking tot gegevens en account. Staat jouw vraag er niet tussen? Mail ons gerust, we helpen je graag!

 

  • Kan ik een account aanmaken?

Ja, tijdens het bestelproces kan je een account aanmaken. Dit is handig voor een volgende bestelling. Je vult hierbij je gegevens in en kiest een persoonlijk wachtwoord. Bij een volgende bestelling hoef je alleen maar in te loggen en kun je eenvoudig je bestelling plaatsen. 

 

  • Wat doen jullie met mijn gegevens? 

Wij gebruiken je gegevens uitsluitend voor het afhandelen van je bestelling. Alle klantgegevens worden met inachtneming van de bepalingen van de Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP) door ons opgeslagen en verwerkt.

Al je persoonlijke gegevens kun je te allen tijde kosteloos opvragen, corrigeren, intrekken of verwijderen. Stuur hiertoe een mail naar bloomingjoy@kwekerijbaas.nl of stuur ons een schriftelijk verzoek per post.

 

  • Delen jullie mijn klantgegevens met derden? 

Wij geven je persoonlijke gegevens, met inbegrip van je adres en e-mailadres, niet door aan derden. Hiervan uitgesloten zijn de bedrijven die wij inschakelen voor de uitvoering van onze orders en die voor de afwikkeling van de bestelling bepaalde gegevens nodig hebben (zoals de expediteur die de levering uitvoert en de payment provider die zorgt voor het afhandelen van de betaling). In deze gevallen worden echter uitsluitend de minimaal noodzakelijke gegevens doorgegeven.