Bestel nu » Veelgestelde vragen » Bezorgen/versturen

Bezorgen/versturen

Wil je weten hoe jouw bestelling precies bezorgd wordt en wanneer? Hieronder vind je de vragen die veel gesteld worden door onze klanten met betrekking tot de bezorging. Staat jouw vraag er niet tussen? Mail ons gerust, we helpen je graag!

 

  • Waar bezorgen jullie en wat zijn de bezorgopties? 

Op dit moment bezorgen wij alleen in een straal van 30 km rondom Ens en pas vanaf een bedrag van 25 euro.

Nederland

Je hebt ook de optie om een enkel product te laten verzenden als postpakket. Geef tijdens het bestelproces aan dat je het als postpakket wil versturen en wat het afleveradres is.Verzendkosten bedragen € 10,-.

Afhalen

Het is ook mogelijk om je bestelling af te halen, vanaf een bestelbedrag van € 25,-. Bestellingen afhalen kan op de dinsdagmiddag van 13.00 tot 16.30 uur. Het adres is Tuinplanten Markt, Enserweg 4, 8307 PL Ens. Het is in verband met de corona niet mogelijk extra planten te kopen tijdens het afhalen, we vragen hier jouw begrip voor. 

 

  • Hoe lang duurt het voordat ik kan genieten van mijn bloeiende blijmakers? 

Het is ons streven om binnen 1-3 werkdagen te bezorgen. Hierbij telt de dag van bestelling nog niet mee met het aantal werkdagen. Is jouw bestelling na 3 werkdagen nog niet bezorgd? Mail ons gerust, we kijken graag met je mee.

 

  • Kan ik een levertijd kiezen? 

Nee, helaas is dit niet mogelijk. Je kunt tijdens het bestelproces wel aangeven wanneer je thuis bent. Onze bezorger probeert hier dan rekening mee te houden. 

 

  • Kan ik mijn bestelling ook ophalen? 

Ja, je kunt je bestelling ook ophalen. Alle bestellingen die tot en met maandag 23.59 uur zijn geplaatst kunnen de eerstvolgende dinsdag opgehaald worden. Ophalen kan op de dinsdagmiddag van 13.00 tot 16.30 uur. 

Het adres is Tuinplanten Markt, Enserweg 4, 8307 PL Ens. Het is in verband met de corona niet mogelijk extra planten te kopen tijdens het afhalen, we vragen hier jouw begrip voor. 

 

  • Kan ik instructies over het bezorgen doorgeven? 

Tijdens het bestelproces kun je in het opmerkingenveld aangeven of er eventuele bijzonderheden zijn tijdens het afleveren. Onze bezorger probeert hier dan rekening mee te houden.