Bestellen 

We begrijpen dat je wellicht wat vragen hebt over ons bestelproces! Hieronder vind je de vragen die veel gesteld worden door onze klanten met betrekking tot bestellen. Staat jouw vraag er niet tussen? Mail ons gerust, we helpen je graag!

 

  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen? 

Simpel! Op de productpagina van de plant die jij wilt bestellen kun je eventueel een keuze maken in kleur plant. Vervolgens voeg je het product toe aan de winkelwagen en vul je alle gegevens in die gevraagd worden. Je ontvangt een bevestiging via je mail. Makkelijker kan niet.

 

  • Ik heb geen bevestigingsmail gekregen, wat nu? 

Foutje! Daar moet iets mis zijn gegaan! Maar geen zorgen! Mocht je twijfelen of je bestelling niet goed is doorgekomen, mail ons, dan kijken we graag even met je mee!

 

  • Kan ik een bestelling naar iemand anders toesturen? 

Ja, zeker. Binnen een straal van 30 km rondom Ens brengen wij al je bestellingen (vanaf 25 euro) naar het gekozen afleveradres, ook naar het adres van je geliefde, oma, buurman of juf. Dit doe je in het laatste stap van het bestelproces. Geef wel je eigen adres op als factuuradres. We hebben jouw e-mailadres nodig zodat degene die je verrast niet jouw orderbevestiging krijgt.

 

  • Zijn de prijzen inclusief BTW? 

Ja, alle getoonde prijzen op de webshop zijn inclusief BTW. 

 

  • Zijn alle planten op voorraad? 

Alle getoonde producten zijn in principe leverbaar, ons assortiment wordt dagelijks ge-update. Mocht het toch voorkomen dat wij jouw bestelde product niet kunnen leveren, dan krijg je van ons bericht en wordt in overleg gekeken naar een passende oplossing. Desgewenst kun je de koopovereenkomst ontbinden waarbij wij binnen 30 dagen het totaalbedrag retourneren.

 

  • Wordt de factuur meegestuurd met de bezorging? 

Nee, deze krijg je alleen per mail toegestuurd omdat we het milieu zo min mogelijk willen belasten. Je krijgt de factuur bij je bestelbevestiging.